Livet i Gökboet Testinlägg igen 23 oktober, 2007 / Inte skit bakom varken spakarna eller rattarna utan något med perl och MT är typ surt 🙁 Läs mer Du kanske vill kika på Skuggigt är kul #blogg100 #bloggswe 26 mars, 2017 Snyggt blir det #blogg100 20 maj, 2014 En intensiv men rolig dag #blogg100 23 april, 2016